خدایا..دستهایم را زیر چانه ام زده ام...
مات و مبهوت نگاهت میکنم..طلبکار نیستم ، نه..
فقط مشتاقم بدانم آخر این قصه با من چه میکنی؟!

ما را در سایت دوست داشتن دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 127 تاريخ: يکشنبه 10 دی 1396 ساعت: 4:57
به "اعتمادم" تجاوز کردی..و من فرزندی را باردارم به نام "انتقام"..
بترس از روز "زایمانم"..

ما را در سایت دوست داشتن دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 77 تاريخ: يکشنبه 10 دی 1396 ساعت: 4:57
اصالت یعنی:نتونی به کسی خیانت کنی..نتونی دل بشکنی..نتونی دو رو باشی..نتونی آدما را بازی بدی..یعنی برای خودت یک چهارچوب محکم اخلاقی داشته باشی..چهارچوبی که خودت با جهان بینی خودت برای خودت تعریف میکنی..کسی که چهارچوب اخلاقی داره،اصالت داره..اصالت را نه میشه به ارث برد..نه میشه خرید..نه میشه اداشو در آورد..و نه میشه با بزک و دوزک ظاهری بهش رسید..اصالت واقعی به محیط زندگی،تربیت،تلاش برای دانستن و تغییر در جهت انسان بهتر شدن بستگی داره دوست داشتن...ما را در سایت دوست داشتن دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 110 تاريخ: يکشنبه 10 دی 1396 ساعت: 4:57